Alla inlägg under augusti 2015

Idag delar våra barn rum vilket fungerar jättebra.

Dock är det lite svårt att inreda då vi har en pojke och en flicka.

Det ska bli riktigt roligt att få inreda ett riktigt flickrum och ett riktigt pojkrum.

Jag har inte bestämt mig än vad jag tycker om mest, men hade barnen fått välja tror jag det skulle få bli en fondvägg med Byggaren Bob och Frost   


Får jag välja så är jag mer inne på något mer renare   


       

I barnens allrum vill jag få en mysfaktor med lite gammalt i..

En träpanel hade varit snyggt så ska se om träpanel tapeterna ser bra ut i verkligheten.

   


Vill ha den paneltapeten på väggen som Tv:n ska sitta på.


I hallen på väggen in i vardagsrummet vill jag ha en tapet i denna stilen

 


Vi ska ha ryggåstak och med en tapet med ett mönster som slingrar sig uppåt känns det som att takhöjden kommer kännas ännu högre.


I stora sovrummet vill jag ha en enfärgad tapet åt det gröna hållet


    


Detta är vad jag har tänkt mig nu men det kan ju ändras med tiden.

Men det är de rum som jag funderat över mest.



/Alexandra






Presentation


Välkommen till vår blogg där vi delar med oss av vår resa till ett nybyggt hus. Här kommer vi lägga upp allt som har med bygget att göra samt tips och idéer etc.
Vi är en barnfamilj på 4 st. som bygger vårt drömhus med Eksjöhus Prio Två.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Eksjöhus prio två bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards