Alla inlägg den 27 juli 2015

Lampan jag vill ha i vardagsrummet är denna från Tom Dixon.





  


Vi pratade först om att ha spotlights i taket i vardagsrum och kök, men jag vill inte ha det. Har hört att man måste byta lampa ganska ofta då det nästan alltid behöver bytas någon, vi ska ha ryggåstak så det blir svårt att byta dom..


jag kan tänka mig ha spotlights i fönsterramarna vid fönstren i vardagsrummet som bilden visar.


 


(Lånad bild)   


När det gäller tvättstugan så funderar jag även på att ha köksluckor.

tycker denna kombinationen är väldigt snygg!


 



/Alexandra 


Presentation


Välkommen till vår blogg där vi delar med oss av vår resa till ett nybyggt hus. Här kommer vi lägga upp allt som har med bygget att göra samt tips och idéer etc.
Vi är en barnfamilj på 4 st. som bygger vårt drömhus med Eksjöhus Prio Två.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Eksjöhus prio två bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards